FAQ

1. Jakie dokumenty zakupu uprawniają mnie do wzięcia udziału w konkursie?

Jeżeli jesteś wykonawcą i prowadzisz działalność gospodarczą dokumentem uprawniającym do rejestracji zakupów w konkursie są faktury sprzedażowe, rachunki, paragony wystawione na Twoją firmę. Do rejestracji udziału w konkursie uprawniają również dokumenty magazynowe potwierdzające, że zakup towaru został wykonany na Twoją budowę np. WZ na klienta indywidualnego z adnotacją na dokumencie, że odbierającym towar jest Twoja firma lub jest to towar na budowę realizowaną przez Twoją firmę.

2. Czy jako osoba spokrewniona z pracownikiem hurtowni z sieci PHD mogę wziąć udział w konkursie?

Zgodnie z regulaminem z udziału w konkursie wykluczeni są właściciele oraz pracownicy organizatora (PHD) oraz właściciele firm zrzeszonych w sieci PHD (oddziały sprzedażowe PHD). Pozostałe osoby mogą brać udział w konkursie.

3. Czy nie prowadząc działalności gospodarczej lub mając ją zawieszoną mogę wziąć udział w konkursie?

Konkurs przeznaczony jest wyłącznie dla wykonawców specjalizujących się w pracach dekarskich i ciesielskich, którzy dokonują zakupów w oddziałach sprzedażowych PHD. Udział w konkursie mogą brać jedynie aktywne działalności gospodarcze (jednoosobowe działalności gospadarcze, spółki). Status ten zgodnie z regulaminem będzie weryfikowany przez organizatora.

 

4. Czy istnieje możliwość zamiany nagrody?

Nagrody gwarantowane za rejestrację (e-bony do sklepów żabka) oraz nagrody miesięczne (zestawy narzędzi Milwaukee) nie podlegają wymianie. Istnieje możliwość rezygnacji z nagrody głównej i otrzymania w zamian gratyfikacji w wysokości 100 000 zł.