REGULAMIN WIELKIEGO KONKURSU PHD 2025 dla Dekarzy

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • 1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w konkursie promocyjnym dla dekarzy pn. „Wielki Konkurs PHD”, zwanym dalej „Konkursem”.
  • 1.2. Celem Konkursu jest promowanie sieci hurtowni PHD, Sponsorów,  promowanie zawodu dekarza, kunsztu dekarskiego oraz wspieranie rozwoju branży dekarskiej. 
  • 1.3. Organizatorem Konkursu jest spółka Polskie Hurtownie Dachowe S.A. z siedzibą w Łodzi (92-735) przy ul. Pomorskiej 602, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000869977, NIP: 728-284-86-20, REGON: 387585058, o kapitale zakładowym 633.000,00, opłaconym w całości (dalej – „Organizator”).
  • 1.4. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą przewidzianą w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych
  • 1.5. Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • 1.6. Konkurs rozpoczyna się w dniu 15.01.2025 i trwa do dnia 15.12.2025 roku. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi w dniu  17.12.2025.
  • 1.7. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne i bezpłatne, z zastrzeżeniem konieczności dokonania zakupu Produktu Premiowanego.
  • 1.8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za dostępność Produktów Premiowanych w Okresie Zakupowym w poszczególnych podmiotach sieci hurtowni PHD.

 

2. DEFINICJE

  • 2.1. Produkt Premiowany – produkt z Listy Produktów Premiowanych dostępnej na stronie www.konkursphd.pl;
  • 2.2. Strona Konkursu – dedykowana dla Konkursu strona internetowa www.konkursphd.pl, która zawiera informacje o Konkursie, w tym Regulamin oraz listę Zwycięzców.
  • 2.3. Dzień roboczy – każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  • 2.4. Komisja Konkursowa – zespół osób, niebędących Uczestnikami, powołany przez Organizatora w celu weryfikacji Uczestników, przyznawania nagród oraz prowadzenia nadzoru nad prawidłowością przebiegu Konkursu.
  • 2.5. Sieć hurtowni PHD – sieć hurtowni współpracujących z Organizatorem oraz hurtownie prowadzone przez Organizatora; lista podmiotów w sieci hurtowni jest dostępna na stronie www.konkursphd.pl. 
  • 2.6. Potwierdzenie Zakupu – plik w formacie JPG, PNG lub PDF zawierający obraz dokumentu potwierdzającego sprzedaż Produktu Premiowanego.
  • 2.7. Punkty Konkursowe – punkty przyznawane za zakup Produktów Premiowanych.
  • 2.8. Konto Uczestnika – indywidualne konto założone dla Uczestnika Konkursu, służące komunikacji z Uczestnikiem, zgłaszaniu Potwierdzeń Zakupu oraz gromadzeniu Punktów Konkursowych.
  • 2.9. Termin Zgłoszeń – końcowy termin dodania do Konta Uczestnika Potwierdzenia Zakupu.
  • 2.10. Sponsorzy – następujący przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w zakresie produkcji i/lub sprzedaży produktów dekarskich, w tym Produktów Premiowanych:   Avaline, Balex Metal, Blachotrapez, BMI, Budmat, Creaton, Gerard, IVT, MDM, MY ROOF, Roben, Roto, WkrętMet.

 

3. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE

  • 3.1. Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, które prowadzą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przeważającą działalność gospodarczą w zakresie wykonywania konstrukcji pokryć dachowych PKD 43.91 (dalej – kryterium działalności gospodarczej) oraz spełniły następujące warunki:
    • 3.1.1. zgłosiły uczestnictwo w Konkursie na zasadach określonych w pkt 4 Regulaminu; oraz 
    • 3.1.2. dokonały w okresie od 15.01.2025 do 15.12.2025 co najmniej jednego zakupu Produktu Premiowanego w którymkolwiek z podmiotów w ramach sieci hurtowni PHD; oraz
    • 3.1.3. nie podlegają wyłączeniu na podstawie pkt 3.5 poniżej.  
  • 3.2. Uczestnicy zobowiązani są spełniać kryterium działalności gospodarczej w okresie od daty zgłoszenia uczestnictwa w Konkursie do daty zakończenia Konkursu.
  • 3.3. W przypadku gdyby Uczestnik przestał spełniać kryterium działalności gospodarczej w okresie trwania Konkursu, traci status Uczestnika, jego Konto Uczestnika zostanie zamknięte, a przyznane do tej daty punkty stracą ważność. Organizator weryfikuje kryterium działalności gospodarczej przy rejestracji Uczestnika w Konkursie oraz w przypadku zdobycia przez niego nagrody rzeczowej. 
  • 3.4. W razie wątpliwości dla ustalenia spełniania kryterium działalności gospodarczej decydująca jest treść wpisów w KRS lub CEiDG. 
  • 3.5. W Konkursie nie mogą brać udziału:
    • 3.5.1. pracownicy, członkowie organów i przedstawiciele Organizatora; 
    • 3.5.2. pracownicy, członkowie organów i przedstawiciele podmiotów gospodarczych prowadzących placówki handlowe w ramach sieci hurtowni PHD.
  • 3.6. Organizator weryfikuje spełnienie przez osobę zgłaszającą udział w Konkursie warunków uczestnictwa na zasadach określonych w pkt 4 Regulaminu.

 

4. ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA. KONTO UCZESTNIKA

  • 4.1. Podmiot uprawniony do udziału w Konkursie zgłasza swoje uczestnictwo do obsługującego go Handlowca w jednym z oddziałów sieci Polskie Hurtownie Dachowe. Handlowiec dokonuje rejestracji konta użytkownika w imieniu Uczestnika.
  • 4.2. W formularzu rejestracyjnym Handlowiec podaje nazwę firmy Uczestnika, imię i nazwisko, numer nip oraz numer telefonu. Na numer wskazany w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłany unikatowy PIN za pomocą którego Uczestnik będzie mógł logować się na swoje konto. PIN służy także do nabijania punktów w hurtowniach, z którymi Uczestnik nie współpracuje na co dzień i które nie dokonały jego rejestracji w konkursie.
  • 4.3. Podmiot uprawniony do udziału w Konkursie, zgłaszając uczestnictwo w Konkursie:
    • 4.3.1. wyraża zgodę na postanowienia Regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania,
    • 4.3.2.potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie,
    • 4.3.3.wyraża zgodę na wykorzystanie jego wizerunku w zakresie określonym w pkt 10 Regulaminu. 
  • 4.4. W terminie 5 dni od daty wysłania formularza rejestracyjnego Organizator weryfikuje, czy Uczestnik spełnia warunki określone w pkt 3.1 Regulaminu. W ramach weryfikacji Organizator może zażądać od Uczestnika w szczególności przedstawienia dokumentów oraz złożenia oświadczeń.
  • 4.5. Uczestnik ma obowiązek dostarczyć Organizatorowi wymagane dokumenty oraz udzielić wszelkich dodatkowych wyjaśnień w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od otrzymania wezwania. Po tym terminie weryfikacja uznawana jest za negatywną, o czym Organizator informuje Uczestnika za pośrednictwem e-mail na adres wskazany w formularzu  rejestracyjnym. 
  • 4.6. W przypadku pozytywnej weryfikacji zgłoszenia uczestnictwa w Konkursie, Organizator zakłada dla Uczestnika Konto Uczestnika, przesyłając mu dane do logowania (PIN) na numer telefonu wskazany w formularzu rejestracyjnym.  
  • 4.7. Konto Uczestnika służy komunikacji z Uczestnikiem oraz gromadzeniu Punktów Konkursowych.
  • 4.8. Status Uczestnika zostaje nabyty z chwilą aktywacji Konta Uczestnika przez co rozumieć należy pierwsze zalogowanie Uczestnika do Konta Uczestnika.
  • 4.9. W razie zmiany danych Uczestnika wskazanych w formularzu rejestracyjnym, Uczestnik zobowiązany jest do aktualizacji danych w Koncie Uczestnika w terminie 7 dni od daty zmiany.

 

5. ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE 

  • 5.1. Uczestnicy Konkursu zdobywają Punkty Konkursowe za zakup Produktów Premiowanych: za każdy 1.000,00 zł netto (bez VAT) wydany w sieci hurtowni PHD przyznany jest 1 punkt, przy czym:
    • 5.1.1. punkty są przeliczane według cen netto z faktur/rachunków i stanowią wielokrotność pełnych tysięcy (nie przyznaje się punktów ułamkowych);
    • 5.1.2. punkty z różnych dokumentów sumują się;
    • 5.1.3. uwzględniona zostanie wyłącznie sprzedaż dokonana w Okresie Zakupowym (por. pkt 5.2. poniżej) i zarejestrowana w systemie sprzedażowym podmiotu z sieci hurtowni PHD.
  • 5.2. Okres Zakupowy obejmuje okres od 15 stycznia 2025 roku do 15 grudnia 2025 roku.
  • 5.3. Produkty Premiowane w zależności od producenta (Sponsora) podzielone są na 3 kategorie: Złotą, Srebrną i Brązową. Podział producentów ze względu na kategorię zamieszczony jest na stronie www.konkursphd.pl.
  • 5.4. W zależności od kategorii Produktu Premiowanego, ilość przyznanych punktów jest przeliczana według zasady:

Kategoria Produktów (Sponsor)

Ilość punktów

Złota

x 3

Srebrna

x 2

Brązowa

x 1

 

  • 5.5. Handlowiec dokonuje zgłoszenia sprzedaży Produktów Promocyjnych w Okresie Zakupowym poprzez dodanie do Konta Uczestnika Potwierdzenia Zakupu tj. pliku w formacie JPG, PDF, PNG zawierającego cyfrowe odwzorowanie dowodu potwierdzającego sprzedaż Produktu Promocyjnego. Szczegółowe wytyczne dotyczące rejestracji sprzedaży przez Handlowców znajdują się w Regulaminie Wielkiego Konkursu PHD 2025 dla Handlowców (dostępny na www.konkursphd.pl).
  • 5.6. W celu zwycięstwa w konkursie Wykonawca musi podjąć współpracę z Handlowcem. Punkty dla Wykonawców przyznają Handlowcy za sprzedaż produktów premiowanych w konkursie. Handlowcy podczas rejestracji swojej sprzedaży mogą:
    • nie przyznać żadnych punktów Wykonawcom,
    • przyznać tę samą ilość punktów, którą zdobyli przy rejestracji sprzedaży, jednemu ze swoich Wykonawców
    • przyznać punkty Wykonawcy spoza grupy swoich Wykonawców poprzez nabicie punktów na wskazany unikatowy numer PIN.
  • 5.7. Zgłoszenie Potwierdzenia Zakupu może nastąpić w dowolnym czasie, nie później jednak niż do dnia 15.12.2025 (Termin Zgłoszeń).
  • 5.8. Dowodem potwierdzającym sprzedaż Produktu Promocyjnego jest: faktura VAT, dokument W-Z lub inny dokument zakupowy z podanymi cenami.
  • 5.9. Przyznanie i przeliczenie Punktów Konkursowych będzie dokonywane przez Organizatora na podstawie zweryfikowanych Potwierdzeń Zakupu.  
  • 5.10. W terminie do 14 dni od daty dodania do Konta Uczestnika Potwierdzenia Zakupu Organizator zweryfikuje zakup pod względem zgodności z niniejszym Regulaminem oraz określi ilość należnych Punktów Konkursowych.
  • 5.11. Uczestnikowi nie zostaną przyznane Punkty Konkursowe z tytułu zgłoszonego Potwierdzenia Zakupu w przypadku, gdy: 
    • 5.11.1. produkt wskazany w Potwierdzeniu Zakupu nie będzie Produktem Premiowanym; lub
    • 5.11.2. produkt wskazany w Potwierdzeniu Zakupu został sprzedany poza siecią hurtowni PHD lub poza Okresem  Zakupowym; lub
    • 5.11.3. produkt wskazany w Potwierdzeniu Zakupu nie będzie opłacony;
    • 5.11.4. Potwierdzenie Zakupu zostanie zgłoszone po upływie Terminu Zgłoszeń;
    • 5.11.5. Potwierdzenie Zakupu będzie nieczytelne w takim stopniu, że nie będzie możliwe ustalenie na jego podstawie danych istotnych dla przyznania Punktów Konkursowych (miejsca zakupu, daty zakupu, przedmiotu zakupu). 
    • 5.11.6. Produkt Premiowany zostanie zwrócony. 
  • 5.12. Organizator powiadomi Uczestnika o ilości przyznanych Punktów Konkursowych z tytułu zgłoszonego  Potwierdzenia Zakupu poprzez Konto Uczestnika – w zakładce „Punkty Konkursowe”.
  • 5.13. Organizator jest uprawniony do weryfikacji prawidłowości zgłoszenia Potwierdzenia Zakupu i w tym celu może zażądać od Uczestnika w szczególności:
    • 5.13.1. przedstawienia oryginału dowodu zakupu Produktu Premiowanego (faktura VAT/ W-Z); lub
    • 5.13.2. przedstawienia dowodu zapłaty przez nabywcę za Produkt Premiowany lub 
    • 5.13.3. przedstawienia dowodu potwierdzającego sprzedaż Produktu Premiowanego za pośrednictwem (staraniem) Uczestnika.
  • 5.14. Uczestnik ma obowiązek dostarczyć Organizatorowi wymagane dokumenty oraz udzielić wszelkich dodatkowych wyjaśnień w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od otrzymania wezwania. Po tym terminie weryfikacja uznawana jest za negatywną, o czym Organizator informuje Uczestnika za pośrednictwem e-mail na adres wskazany w formularzu  rejestracyjnym. 

 

6. NAGRODY W KONKURSIE

  • 6.1.W Konkursie przewidziane są nagrody rzeczowe dla 20 (dwudziestu) dekarzy, którzy uzyskają największą ilość Punktów Konkursowych:

 

Miejsca (według punktacji)

Rodzaj nagrody

I-V

5 x sprzęt dekarski GEDA

VI-X

5 x duży zestaw narzędzi Milwaukee

XI-XV

5 x narzędzia Milwaukee

XVI-XX

5 x zaginarka ręczna

 

  • 6.2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany nagród rzeczowych na inne nagrody o tej samej wartości i randze.
  • 6.3. Organizator ogłosi zwycięzców nagród na stronie Konkursu do dnia 17.12.2025, a także powiadomi zwycięzców nagród za pośrednictwem Konta Uczestnika oraz wiadomości e-mail.
  • 6.4. Wydanie nagród rzeczowych nastąpi osobiście w terminie nie później niż 40 dni od daty ogłoszenia listy zwycięzców. 
  • 6.5. Zwycięzca nagrody rzeczowej nie może domagać się zamiany nagrody na pieniądze, rzeczy bądź prawa. 
  • 6.6. Wydanie nagrody rzeczowej może nastąpić na rzecz innej osoby niż zwycięzca, jeżeli przedstawi ona pełnomocnictwo z podpisem poświadczonym notarialnie, udzielone przez zwycięzcę. 
  • 6.7. Organizator zobowiązany jest pobrać podatek od Uczestników, którzy wygrali nagrody w Konkursie. Nagrody podlegają opodatkowaniu w formie zryczałtowanego podatku dochodowego w wysokości 10% od całkowitej wartości nagrody.
  • 6.8. Oprócz nagrody pieniężnej oraz nagrody rzeczowej Organizator przyznaje dodatkowo każdemu zwycięzcy nagrodę pieniężną w wysokości 11,11% nagrody. Ta dodatkowa nagroda pokryje 10-procentowy zryczałtowany podatek od nagrody pieniężnej i odpowiednio rzeczowej oraz zryczałtowany podatek od niej samej.

 

7. NADZÓR NAD KONKURSEM 

  • 7.1. Prawidłowy sposób przeprowadzania Konkursu zapewnia wewnętrzna Komisja Konkursowa, powołana przez Organizatora. 
  • 7.2. Do zadań Komisji należy w szczególności: 
    • 7.2.1. weryfikacja spełniania warunków uczestnictwa przez Uczestników;
    • 7.2.2. weryfikacja Potwierdzeń Zakupu i przyznawanie Punktów Konkursowych;
    • 7.2.3. przyznawanie nagród;
    • 7.2.4. zabezpieczenie dokumentacji z przebiegu Konkursu, w tym potwierdzeń wydania nagród; 
    • 7.2.5. udział w czynnościach wydawania nagród, sprawdzanie i potwierdzanie posiadania uprawnień do odbioru wygranej,
    • 7.2.6. rozpatrywanie reklamacji złożonych zgodnie z pkt 8 Regulaminu. 
  • 7.3. Decyzje wydawane przez Komisję Konkursową w trakcie trwania Konkursu są ostateczne, co nie wyłącza możliwości wystąpienia przez Uczestnika z roszczeniem do sądu powszechnego.

 

8. REKLAMACJE

  • 8.1. Wszelkie reklamacje dotyczące Konkursu mogą być składane przez Uczestnika w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres konkurs@phd.pl, nie później niż 14 dni od daty wystąpienia niezgodności, listem poleconym na adres siedziby Organizatora w okresie trwania Konkursu oraz w okresie 30 dni po zakończeniu trwania Konkursu. 
  • 8.2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, adres do korespondencji, tel. kontaktowy oraz opis podstaw reklamacji.
  • 8.3. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 21 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. 
  • 8.4. Rozpatrzona reklamacja zawierająca odpowiedź Komisji przesyłana jest listem poleconym na adres Uczestnika podany w treści reklamacji lub wiadomość e-mail wysyłaną z adresu: konkurs@phd.pl (w zależności od tego, w jaki sposób reklamacja wpłynęła).
  • 8.5. Reklamacje wniesione po terminie lub w innej formie niż wskazana w pkt 8.1 powyżej, lub niezwierające danych, o których mowa w pkt 8.2 powyżej nie będą rozpatrywane i pozostaną bez odpowiedzi. 
  • 8.6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody spowodowane podaniem błędnych danych przez Uczestnika ani za wpływ innych czynników uniemożliwiających wzięcie udziału w Konkursie. 

 

9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

W związku z obowiązkiem wynikającym z przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej: „RODO”) Organizator informuje, że:

  • 9.1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Polskie Hurtownie Dachowe S.A. z siedzibą w Łodzi (92-735) przy ul. Pomorskiej 602, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000869977, NIP: 728-284-86-20, REGON: 387585058, o kapitale zakładowym 633.730,00, opłaconym w całości (dalej – Administrator). Kontakt z Administratorem możliwy jest pod ww. adresem pocztowym, jak również pod adresem email: konkurs@phd.pl. 
  • 9.2. Dokonując zgłoszenia uczestnictwa, zgłaszając zapytanie lub reklamację Uczestnik  podaje następujące dane osobowe: imię, nazwisko, nazwę firmy, NIP adres e-mail, numer telefonu, a w przypadku zgłoszenia reklamacji– dodatkowo główny adres prowadzenia działalności (adres siedziby).
  • 9.3. W związku z przeprowadzeniem Konkursu Administrator będzie przetwarzał następujące dane:

Etap

Zakres danych

Cel przetwarzania

Zgłoszenie udziału w Konkursie 

Imię i nazwisko Uczestnika; nazwa firmy

NIP, numer telefonu, adres email

Realizacja Konkursu

Zgłoszenie reklamacji

Imię i nazwisko Uczestnika; nazwa firmy

NIP, numer telefonu, adres email, adres siedziby

Rozpatrzenie reklamacji

Ogłoszenie zwycięzcy

Imię i nazwisko Uczestnika; nazwa firmy

NIP, numer telefonu, adres email

Wydanie i rozliczenie nagrody

Utrwalenie  i wykorzystanie wizerunku i głosu zwycięzców (laureatów nagród)

Wizerunek laureatów

Promowanie sieci hurtowni PHD

 

  • 9.4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Uczestników są: (i) prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na prowadzeniu promocji sieci hurtowni PHD  –  art. 6 ust. 1 pkt f) RODO poprzez przeprowadzenie Konkursu, a także dalszych działań promujących sieć hurtowni PHD, z wykorzystaniem wizerunków laureatów nagród, (ii) art. 6 ust. 1 pkt b  RODO w zakresie wykonania umowy, której stroną, poprzez akceptację niniejszego Regulaminu, staje się  Uczestnik ( osoba, której dane dotyczą) oraz umowy o świadczenie drogą elektroniczną  usługi polegającej na prowadzeniu Konta Użytkownika oraz  (iii) art. 6 ust. 1 pkt c RODO w zakresie wykonywania obowiązków przewidzianych przepisami prawa, w tym przepisami o rachunkowości lub przepisami podatkowymi.
  • 9.5. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez czas trwania Konkursu określony w Regulaminie oraz dodatkowo przez okres 6 lat po zakończeniu Konkursu, a w przypadku laureatów – 6 lat po wydaniu nagrody, jako czas niezbędny do obsługi roszczeń w związku z przebiegiem Konkursu albo do momentu realizacji prawnie uzasadnionego interesu albo do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych osobowych wynikającego z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Wizerunek oraz głos laureatów będzie przetwarzany przez okres 24 miesięcy od zakończenia Konkursu.
  • 9.6. Dane osobowe Uczestników mogą być przekazywane odbiorcom, z którymi Administrator podpisał umowy o przetwarzanie danych osobowych (podmioty przetwarzające) albo które mają status odrębnego Administratora danych osobowych, którym przekazanie danych będzie niezbędne dla zapewnienia wykonania umowy, której stroną, poprzez akceptację niniejszego Regulaminu, staje się  Uczestnik lub dochodzenia wynikających z niej roszczeń albo obrony przed wywodzonymi z niej roszczeniami albo dla wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Odbiorcami tymi mogą być w szczególności: podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi niezbędne do wykonania ww. umowy, w tym  usługi księgowe, usługi płatności i rozliczeń (w tym banki), , podmioty świadczące obsługę informatyczną Administratora, dostawcy systemów IT, kancelarie prawne, firmy windykacyjne, a ponadto organy administracji publicznej, organy podatkowe, organy egzekucyjne, sądy – na podstawie właściwych przepisów prawa. 
  • 9.7. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w Konkursie, otrzymania nagrody i rozpatrzenia ewentualnych reklamacji.
  • 9.8. Uczestnik posiada prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że jego dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
  • 9.9. W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobie, której dane dotyczą przysługują w przypadkach i w zakresie przewidzianym przez obowiązujące przepisy prawa następujące prawa: 
    • 9.9.1. dostępu do danych, 
    • 9.9.2. sprostowania danych, 
    • 9.9.3. usunięcia danych, 
    • 9.9.4. ograniczenia przetwarzania danych, 
    • 9.9.5. prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
    • 9.9.6. prawo do przenoszenia danych. 
  • 9.10. Dane osobowe Uczestników nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowej. Dane osobowe Uczestników mogą zostać przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy . Dane te mogą zostać przekazane do tych państw trzecich w stosunku do których decyzją Komisji Europejskiej stwierdzono odpowiedni stopień ochrony danych, a w razie braku decyzji Komisji Europejskiej, pod warunkiem zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń określonych w art. 46 – 49 RODO, w tym m.in. za pomocą standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję Europejską zgodnie z art. 46 ust. 2 RODO. W razie braku decyzji Komisji Europejskiej lub braku możliwości zapewnienia innych zabezpieczeń, dane osobowe Uczestników mogą być przekazane do państw trzecich wyłącznie na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą i po spełnieniu odpowiednich przesłanek opisanych w art. 49 RODO. Szczegółowe informacje na temat ewentualnego przekazania danych  osobowych Uczestników poza EOG, w tym informacje o stosownych zabezpieczeniach i możliwości uzyskania kopii tych zabezpieczeń, Uczestnik może uzyskać kontaktując się z Administratorem. 
  • 9.11. Organizator nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, które wywoływałoby wobec Uczestnika skutki prawne lub w podobny sposób istotnie by na niego wpływało.

 

10. WYKORZYSTANIE WIZERUNKU

  • 10.1. Organizator przewiduje wykonanie dokumentacji zdjęciowej lub filmowej z wręczania nagród rzeczowych, dlatego warunkiem wydania nagrody jest wyrażenie przez zwycięzców nagród rzeczowych zgody na nieodpłatne udostępnienie Organizatorowi swojego wizerunku oraz nagrania głosu, utrwalonych w postaci filmu bądź fotografii, do wykorzystania przez Organizatora w materiałach promocyjnych lub reklamowych.
  • 10.2. W szczególności zwycięzcy nagród rzeczowych zobowiążą się wziąć udział w sesji zdjęciowej oraz filmowej dokumentującej przekazanie nagrody. Wyrażą także zgodę na: 
    • 10.2.1. Utrwalenie i dalsze przetwarzanie swojego wizerunku utrwalonego podczas sesji zdjęciowej oraz wizerunki i głosu utrwalonego podczas sesji filmowej przez i na potrzeby promowania sieci hurtowni PHD.
    • 10.2.2. udostępnianie i rozpowszechnianie swojego wizerunku oraz głosu utrwalonego w sposób określony powyżej poprzez wielokrotną publikację w okresie do 15.12.2027 od zakończenia Konkursu (dalej – Okres Dozwolonego Korzystania),  bez ograniczenia co do terytorium, w tym również w zestawieniu z innymi wizerunkami, tekstami, komentarzami, opisami lub wszelkimi innymi treściami – w celach reklamowych, promocyjnych i marketingowych związanych z prowadzoną przez PHD działalnością;
    • 10.2.3. utrwalanie, zwielokrotnianie i rozpowszechnienia zdjęć oraz filmów, na których utrwalony jest wizerunek lub głos zwycięzcy lub jego fragmentu techniką zapisu komputerowego, na płycie kompaktowej, CD ROM, CD-RW, Video CD, Mini Disc lub w jakikolwiek inny sposób pozwalający na korzystanie ze zdjęcia lub jego części, na dysku komputerowym jak i innych nośnikach, wprowadzania zdjęć, na których utrwalony jest wizerunek zwycięzcy  lub jego fragmentu do pamięci komputera lub sieci multimedialnych;  
    • 10.2.4. przetwarzanie swojego wizerunku poprzez kadrowanie i kompozycję,  zwielokrotnianie oraz obróbkę (retusz) wszelkimi dostępnymi aktualnie technikami i metodami.
  • 10.3. Oświadczenie o wyrażeniu zgody w zakresie określonym powyżej na wypadek wygrania nagrody zwykłej lub nagrody głównej Uczestnik złoży przy zgłoszeniu uczestnictwa w Konkursie.
  • 10.4. Sposób wykorzystania wizerunku zwycięzcy nie może naruszać powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz dobrych obyczajów. Wizerunek zwycięzcy  nie będzie wykorzystywany w celu promocji materiałów o charakterze wulgarnym, erotycznym, politycznym czy religijnym bądź w inny sposób naruszającym jego dobra osobiste.
  • 10.5. Zgoda, o której mowa w pkt 10.1. obowiązuje przez Okres Dozwolonego Korzystania co oznacza, że po tej dacie materiały zawierające wizerunek lub imię i nazwisko zwycięzcy nie mogą być wykorzystywane. Powyższe nie dotyczy materiałów opublikowanych i rozpowszechnionych w Okresie Dozwolonego Korzystania. W szczególności PHD nie jest zobowiązana do usuwania, zdejmowania, niszczenia materiałów wyprodukowanych, opublikowanych lub rozpowszechnionych w Okresie Dozwolonego Korzystania. 

 

 11. USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ 

  • 11.1. W celu uczestniczenia w Konkursie niezbędny jest:
    • 11.1.1. dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego,
    • 11.1.2. system operacyjny Microsoft Windows XP lub wyższy, Linux, OSX 10.4 lub wyższy,
    • 11.1.3. dostęp do Internetu,
    • 11.1.4. przeglądarki internetowe: Internet Explorer w wersji 11.0, Mozilla Firefox, Chrome,
    • 11.1.5. minimalna rozdzielczości ekranu: 1280 x 720 pikseli,
    • 11.1.6. włączona obsługa plików cookies.
  • 11.2. W przypadku, w którym przeglądarka internetowa nie spełnia kryteriów określonych w pkt 11.1.4 powyżej Konto Uczestnika może funkcjonować w ograniczonym zakresie.
  • 11.3. Uczestnik zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Konta Uczestnika, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Konta Uczestnika lub jego elementy techniczne. W ramach korzystania z Konta Uczestnika zakazane jest dostarczanie przez Uczestnika treści bezprawnych, naruszających prawo lub dobre obyczaje.
  • 11.4. Konto Uczestnika wraz z udostępnionymi w nim usługami świadczonymi drogą elektroniczną dostępne jest 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Funkcjonowanie Konta Uczestnika wymaga cyklicznego monitoringu technicznego i aktualizacji, co może powodować czasowe i krótkotrwałe przerwy w jego działaniu.
  • 11.5. Organizator zastrzega sobie prawo do:
    • 11.5.1. modyfikacji Konta Uczestnika, w szczególności zakresu oraz rodzaju usług i funkcjonalności,
    • 11.5.2. okresowych przerw technicznych niezbędnych do modernizacji, konserwacji i rozwijania Konta Uczestnika innych niż opisane w pkt 11.5.1. powyżej. Organizator informuje o tych przerwach, zamieszczając na stronie www.konkursphd.pl stosowny komunikat nie później niż 24 godziny przed planowaną przerwą.
  • 11.6. Adresem e-mail do kontaktu z Organizatorem w sprawach technicznych związanych z funkcjonowaniem Konta Uczestnika jest: konkurs@phd.pl.
  • 11.7.Organizator świadczy za pośrednictwem Konta Uczestnika drogą elektroniczną następujące usługi:
    • 11.7.1. możliwość przesyłania Potwierdzeń Zakupu;
    • 11.7.2. przyznawanie Punktów Konkursowych;
    • 11.7.3. powiadomienia o wygranych w Konkursie.
  • 11.8. Usługi świadczone drogą elektroniczną udostępniane są w ramach Konta Uczestnika nieodpłatnie.
  • 11.9. Umowa o świadczenie usługi wskazanej w pkt 11.7 powyżej zawierana jest na czas trwania Konkursu i ulega rozwiązaniu z chwilą zakończenia Konkursu lub zamknięcia Konta Uczestnika.
  • 11.10. Reklamacje związane ze świadczeniem przez Organizatora usług określonych w pkt 11.7 powyżej Uczestnik może składać pisemnie na adres: Polskie Hurtownie Dachowe S.A. ul. Pomorska 602, 92-735 Łódź lub drogą elektroniczną przesyłając wiadomość na adres: konkurs@phd.pl .
  • 11.11. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać w szczególności: imię i nazwisko/nazwę Uczestnika, przyczynę reklamacji, żądanie Uczestnika, a także preferowany przez Uczestnika sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
  • 11.12. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora niezwłocznie po ich otrzymaniu, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia ich otrzymania.

 

12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • 12.1. Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym szczegółowe zasady Konkursu. 
  • 12.2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. 
  • 12.3. Zmiana Regulaminu wymaga poinformowania Uczestników o dokonanych przez Organizatora zmianach poprzez publikację na stronie Konkursu. 
  • 12.4. Zmiany mogą być dokonywane w przypadku konieczności:
    • 12.4.1. dostosowania Regulaminu do norm obowiązujących przepisów prawa, lub
    • 12.4.2. dostosowania regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych, lub 
    • 12.4.3. usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie.
  • 12.5. Regulamin Konkursu dostępny jest od dnia 01.01.2026 r. w siedzibie Organizatora w Dni Robocze w godzinach od 8.00 do 15.00 oraz na Stronie Konkursu do dnia 01.01.2026 r.
  • 12.6. W sprawach nieunormowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa polskiego.